Jestem Alex i jestem tu, aby Ci pomóc!

Zebrałam tysiące pytań i odpowiedzi naszych Podróżników na przestrzeni lat, przetworzyłam je i stworzyłam uniwersalne kompendium wiedzy, które pomoże Ci w planowaniu podróży z pstravel. To jak, zaczynamy?

Na początku wybierz temat pomocy

Podstawowe

Czym jest pstravel? Jak skontaktować się z ekspertem? Którą podróż wybrać? Jak zarezerwować?

Czas, start

Jakie formy płatności są przyjmowane? Jak potwierdzić rezerwacje? Jakie dokumenty otrzymam? Jakie dokumenty muszę posiadać?

pstravel air

Czym jest pstravel air? Jak wyszukiwać podróże? Jak zarezerwować podróż? Jak korzystać z wyszukiwarki?

Warto wiedzieć

Jak korzystać z mojeps? Po co mi mojeps? Jak zbierać Mile? Jak personalizować rezerwację? Jak zmienić dane Podróżnika?

Personalizacja rezerwacji

Jakie limity bagażowe obowiązują? Co z miejscem rozpoczęcia podróży? Co z siedzeniem w autokarze/samolocie? Jakie ubezpieczenie posiadam?

Wyszukiwanie lotów w psfly

Czym jest psfly? Jak wyszukiwane są loty? Jak sprawdzane są ceny? Jak zarezerwować lot? Jak mogę odwołać lot?

Na koniec

Jak dodać recenzję podróży po jej zakończeniu? Jak rozpocząć subskrypcję pstravel+? Jak dołączyć do klubps?

Dzięki Alex, ale chcę porozmawiać z ekspertem (tym prawdziwym)

Pytanie

Czym jest pstravel?

Odpowiedź Alex

Jesteśmy polskim organizatorem turystycznym z wieloletnim doświadczeniem w kreowaniu najlepszych doświadczeń podróżowania. Przygody pstravel to wyjątkowe, oryginalne programy, najwyższa jakość i różnorodność. Kierujemy się rozwiązaniami ekologicznymi, równością i tradycją. Nasi pracownicy dają z siebie wszystko, aby doświadczenia planowania i podróżowania były na najwyższym możliwym poziomie. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej, kliknij tutaj, gdzie znajdziesz dział poświęcony wszystkim informacjom na nasz temat.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak skontaktować się z ekspertem?

Odpowiedź Alex

Kontakt z pstravel jest niezwykle prosty: skorzystaj z dostępnych opcji kontaktu błyskawicznego:

Pamiętaj, aby podać ekspertowi kod bezpieczeństwa (numer Umowy) przed rozpoczęciem konwersacji.

  1. sprawdź czat na żywo dostępny od 9 do 22 od poniedziałku do piątku (wiadomości możesz wysyłać całą dobę), który dostępny jest w lewym dolnym rogu ekranu, niezależnie od używanego urządzenia, odpowiedź uzyskasz w ciągu kilku minut. Jeśli wszyscy eksperci są zajęci, odpowiedź uzyskasz na skrzynkę mailową
  2. sprawdź konwersację oraz infolinię pod numerem telefonu 22 307 78 56 od 10 do 17, od poniedziałku do piątku, rozmowa następuje z losowym ekspertem; jeśli infolinia będzie zajęta, spróbuj połączyć się ponownie kilka minut później
  3. możesz odwiedzić nas w stacjonarnych punktach lub u agentów, o których dowiesz się więcej klikając tutaj
  4. nie zapomnijmy o portalach społecznościowych! Możesz skontaktować się z ekspertem przez Facebook Messenger, Instagram Direct oraz Twitter DM, jednak tam nie możemy udzielić pomocy obecnym Płatnikom, a pomoc oferowana jest tylko nowym Podróżnikom.

Jeśli kontaktujesz się z nami poprzez konwersację mailową, odpowiedź uzyskasz w ciągu 48 godzin. Wiadomości, które zawierają: numer dokumentu tożsamości, numer PESEL są automatycznie usuwane. Nigdy nie prosimy Cię o: numery dokumentów tożsamości, numery PESEL, adres zamieszkania po zakończonym procesie rezerwacyjnym.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Którą podróż wybrać?

Odpowiedź Alex

Jakie podróże lubisz? Wybierz tą, która odpowiada Twojej codzienności. Masz więcej czasu, a może chcesz poświęcić na przygodę tylko kilka dni? Do wyboru masz trzy opcje:

  1. jeśli Twoją pasją jest odkrywanie przygód kompletnych, od A do Z, wybierz przygody z kolekcji odkrywanie. To dłuższe podróże do najpiękniejszych zakątków Europy z unikalnymi programami i wspaniałymi Pilotami, którzy znają dane miejsca jak własną kieszeń
  2. jeśli urlop nie pozwala Ci na długie podróże, wybierz city break: przygody z kolekcji city break to krótkie podróże samolotowe i autokarowe do wybranych stolic i miast Europy pod okiem profesjonalisty
  3. jeśli chcesz relaksu… Wybierz wypoczynek. To relaks w komfortowych hotelach pstravel; a gdy leżenie na plaży Ci się znudzi, możesz rozbudować podróż o atrakcje, które zapewnią Ci nowych, wspaniałych historii i wspomnień

Wszystkie podróże pstravel zawierają w świadczeniach wszystko to, co niezbędne: przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie HB (śniadania i obiadokolacje) lub All Inclusive (podróże 2 i 3 dniowe nie posiadają w świadczeniach zakwaterowanie i wyżywienia), opiekę Pilota pstravel lub rezydenta, ubezpieczenie, wstępy wymienione w programie oraz Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Pomocowy. O nic się nie martw!

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak zarezerwować?

Odpowiedź Alex

Rezerwacja jest niezwykle prosta, ale musisz poświęcić na nią kilka minut. Sprawdź, czy jesteś zalogowany na swoim koncie, w innym wypadku rezerwacja będzie postępowała jako gość.

Każda podróż posiada cenę wyrażoną w walucie polski złoty. Niektóre podróże wymagają również dodatkowej wpłaty, czyli kosztów programowych, które wyrażone są w walucie euro. Koszty programowe płatne są w momencie rozpoczęcia podróży.

Wybierz podróż klikając tutaj, a następnie w polu rezerwacji: termin podróży, pakiet (więcej o pakietach rezerwacyjnych przeczytasz klikając tutaj), liczbę Podróżników oraz rodzaj łóżek w pokoju.

Pamiętaj, że wpisane dane muszą być prawdziwe i pełne (takie, jak w dokumentach tożsamości).

Kliknij przycisk przenoszący Cię do kolejnego etapu rezerwacji: tu wpisz dane Podróżników oraz Płatnika. Pamiętaj, że Płatnik nie musi wyruszać w podróż. W tym etapie rezerwacji możesz również wpisać ważne informacje dotyczące Podróżników, np.: życzenia specjalne lub pozostałe informacje.

Następnie przejdź do kolejnego etapu rezerwacji, gdzie spersonalizujesz swoją rezerwację: wybierz wyższy stopień ubezpieczenia, dodatkowe opłaty opcjonalne oraz miejsce rozpoczęcia podróży. Gdy elementy personalizacyjne są płatne, cena automatycznie zaktualizuje się. W tym etapie wybierzesz również rodzaj płatności i zakończyć rezerwację. To tyle!

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jakie formy płatności są przyjmowane?

Odpowiedź Alex

Na początku płacisz 30% wartości rezerwacji, resztę dopłacasz miesiąc przed rozpoczęciem podróży, a koszty programowe w dniu wyjazdu.

Wybierz jedną z trzech form płatności:

  1. pstravelPay, czyli najbezpieczniejsze płatności kartą kredytową lub debetową z dodatkową warstwą bezpieczeństwa 3-D Secure. Potwierdzenie płatności otrzymasz automatycznie 
  2. PayPal, czyli płatności kartą lub wirtualnym portfelem. Potwierdzenie płatności otrzymasz automatycznie
  3. płatność przez indywidualny numer konta, który znajduje się na Umowie udziału w podróży oraz w wiadomościach mailowych potwierdzających rezerwację. Ostatni sposób płatności musisz wykonać samodzielnie na stronie internetowej swojego banku. Potwierdzenie płatności otrzymasz w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania płatności na indywidualnym numerze konta i po zasileniu rezerwacji

Na pierwszą płatność masz aż 24 godzin. Jeśli nie dokonasz pierwszej wpłaty w ciągu 24 godzin od założenia rezerwacji, Twoja rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Oczywiście, po anulacji możesz założyć nową rezerwację.

Więcej informacji dotyczących płatności wraz z terminem drugiej wpłaty znajdziesz na Umowie udziału w podróży. Dokument znajdziesz w drugiej wiadomości mailowej od pstravel po zakończonym procesie rezerwacyjnym. 

Posiadasz więcej, niż jedną rezerwację? Indywidualny numer konta przypisany jest do Twojego adresu mailowego.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak potwierdzić rezerwację?

Odpowiedź Alex

Jeśli chcesz wyruszyć w podróż musisz potwierdzić swoją rezerwację.

  1. jeśli rezerwacja wykonana została jako gość, przez agenta, przedstawiciela lub telefonicznie: podpisaną Umowę udziału w podróży (elektronicznie lub tradycyjnie) należy wysłać w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość mailową z Dokumentami podróży lub na adres mailowy biuro@pstravel.pl. W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.
  2. jeśli rezerwacja wykonana na koncie mojeps: przejdź do Panelu Płatnika i wybierz rezerwację, którą chcesz potwierdzić. Następnie naciśnij Potwierdź rezerwację i załącz plik z podpisaną Umową udziału w podróży (elektronicznie lub tradycyjnie). W ciągu kilku sekund Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona (załącznik zostaje sprawdzony w ciągu kilku sekund przez Twoje konto mojeps)

Jeśli zapomnisz potwierdzić swoją rezerwację, nie martw się – otrzymasz przypomnienie na swoją skrzynkę mailową!

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jakie dokumenty otrzymam?

Odpowiedź Alex

W dniu rezerwacji. Podstawowy zestaw dokumentów to:

  1. Umowa udziału w podróży
  2. Warunki Uczestnictwa
  3. Warunki ubezpieczenia
  4. program podróży
  5. warunki ubezpieczenia od kosztów rezygnacji jeśli posiadasz wykupiony pakiet z ubezpieczeniem od kosztów rezygnacji 4.1%/pakiet komfort/pakiet komfort+

Dokumenty otrzymasz na skrzynkę mailową Płatnika w drugiej wiadomości mailowej od pstravel po dokonaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji na koncie mojeps możesz pobrać Umowę udziału w podróży kiedy tylko zechcesz klikając tutaj i wybierając aktywną rezerwację.

2 dni przed rozpoczęciem podróży. Elektroniczna karta pokładowa to dokument umożliwiający Ci wstęp na pokład autokaru lub samolotu. Otrzymasz ją wraz z rozkładem na skrzynkę mailową Płatnika. Pokaż kod kreskowy Pilotowi pstravel lub pracownikowi, a po zeskanowaniu kodu zajmij wyznaczone na karcie pokładowej miejsce w pojeździe.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jakie dokumenty muszę posiadać?

Odpowiedź Alex

Aby wyruszyć w podróż z pstravel musisz posiadać dowód osobisty lub paszport, ważne minimum 90 dni od daty powrotu. Dokumenty tożsamości są sprawdzane przez Pilota pstravel lub pracownika przed wejściem na pokład autokaru. W przypadku lotu, dokumenty tożsamości sprawdzane są przed wejściem do samolotu przez pracownika linii lotniczych. Sprawdź więcej informacji na temat dokumentów klikając tutaj.

Udając się do miejsca rozpoczęcia podróży i przy wejściu do autokaru nie musisz posiadać Umowy udziału w podróży, wystarczy dokument tożsamości i elektroniczna karta pokładowa!

2 dni przed rozpoczęciem podróży otrzymasz elektroniczną kartę pokładową. To dokument umożliwiający Ci wstęp na pokład autokaru lub samolotu. Otrzymasz ją wraz z rozkładem na skrzynkę mailową Płatnika. Pokaż kod kreskowy Pilotowi pstravel lub pracownikowi, a po zeskanowaniu kodu zajmij wyznaczone na karcie pokładowej miejsce w pojeździe. Elektroniczna karta pokładowa nie musi być wydrukowana, wystarczy ją posiadać w telefonie.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak korzystać z mojeps?

Odpowiedź Alex

mojeps to cała moc planowania w Twoich dłoniach! To niezwykle proste.

Załóż nowe konto klikając tutaj, a następnie zaloguj się klikając tutaj. Wszystkie opcje znajdują się w menu, które automatycznie zmienia się, gdy wchodzisz do Panelu Płatnika. W Panelu możesz edytować swój profil, zmienić hasło, przeglądać rezerwacje, skorzystać z pstravelPay (gdzie również wydrukujesz potwierdzenie rezerwacji generowane automatycznie), napisać recenzję po zakończonej podróży oraz konfigurować swoją listę marzeń.

Twojej rezerwacji nie ma na koncie? Sprawdź więcej informacji.

Pamiętaj, że mojeps jest opcjonalne, a wszystkie zmiany rezerwacyjne i pytania możesz wysłać na adres mailowy biuro@pstravel.pl. Jeśli chcesz potwierdzić swoją rezerwację, wystarczy odesłać podpisaną Umowę udziału w podróży na wiadomość mailową, w której znajdują się Dokumenty podróży. Potwierdzenia wpłat i rezerwacji otrzymasz na swoją skrzynkę mailową, a wszystkie wskazówki znajdziesz w wiadomości mailowej Dokumenty podróży: nazwa podróży.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Po co mi mojeps?

Odpowiedź Alex

mojeps to wspaniałe możliwości zarządzania rezerwacją i planowania nowych przygód! Śledź status rezerwacji, skorzystaj z płatności pstravelPay, personalizuj podróż i oceń ją po powrocie do domu. To nie wszystko! Rozpocznij przygodę z Mile+, zbieraj monety i zamieniaj je na zniżki dla Twoich przyszłych podróży! Proces rejestracji jest niezwykle prosty, możesz dołączyć do mojeps klikając tutaj.

Do rezerwacji nie musisz posiadać konta mojeps, możesz ją wykonać jako gość lub skontaktować się z ekspertem telefonicznie klikając tutaj.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak zbierać Mile?

Odpowiedź Alex

To niezwykle proste. Wszystkie konta mojeps, które są aktywne na pstravel otrzymują monety, tzw. Mile. Gdy zakończysz swoją podróż, zyskasz tyle Mil, ile wynosi wartości Twojej rezerwacji podzielona przez 5. Dla przykładu: jeśli wydasz 1000 zł, zyskasz aż 200 Mil. Dotyczy to wszystkich aktywności, np.: dodania recenzji, planowania w stacjonarnym punkcie itd. Mile wydasz w wirtualnym kantorze Mil na swoim koncie.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak personalizować rezerwację?

Odpowiedź Alex

Odwiedź Panel Płatnika klikając tutaj, wybierz rezerwację, a następnie na karcie rezerwacji kliknij Rozpocznij płatność z pstravelPay, dzięki czemu przejdziesz do ostatniego etapu rezerwacji, gdzie możesz personalizować wszystkie elementy, np.: miejsce rozpoczęcia podróży, Alerty SMS i ubezpieczenie.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak zmienić dane Podróżnika?

Odpowiedź Alex

Dane Podróżników możesz edytować kontaktując się przez Kontakt dla Płatnika na mojeps klikając tutaj. Pamiętaj, że nie możesz zmienić wszystkich danych jednego Podróżnika i zastąpić go innym bez pakietu komfort+. 

Jeśli w danych Podróżnika jest literówka, np.: w imieniu lub nazwisku/adresie, nie musisz edytować danych osobowych. Jeśli podana jest zła data urodzenia, musisz wprowadzić zmiany. Korekta danych osobowych jest bezpłatna.

Po zakończonym procesie rezerwacji i potwierdzeniu rezerwacji nie możesz dodać kolejnego Podróżnika. Aby dodać kolejnego Podróżnika musisz zarezerwować podróż ponownie na dodatkowe osoby z takimi samymi danymi Płatnika.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jakie limity bagażowe obowiązują?

Odpowiedź Alex

Wszyscy Podróżnicy mogą zabrać ze sobą jeden bagaż główny i jeden bagaż podręczy.

  1. na podróże autokarowe obowiązuje bagaż główny o maksymalnej wadze do 20 kg oraz bagaż podręczny do 5 kg
  2. na podróże samolotowe torba o maksymalnej wadze do 5 kg

Nie przekraczaj limitów bagażowych. Bagaże mogą być sprawdzane przed wejściem na pokład autokaru. Możesz wykupić dodatkowy bagaż klikając tutaj i wybierając personalizację.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Co z miejscem rozpoczęcia podróży?

Odpowiedź Alex

Miejsce rozpoczęcia podróży wybierzesz w ostatni etapie rezerwacji, w trakcie personalizacji. Możesz wyruszyć z Gniezna, Poznania, Nowego Tomyśla, Świebodzina, Zielonej Góry, Wrocławia, Kłodzka, Bydgoszczy, Łodzi, Gdańska, Szczecina, Częstochowy, Katowic, Krakowa, Radomia, Lublina, Warszawy, Białegostoku, Olsztyna, Gorzowa Wielkopolskiego, Koszalina, Opola, Konina, Leszna, Piły, Słupska, Bielsko-Białej i Wałbrzycha. Mogą obowiązywać opłaty dodatkowe. Dowiedz się więcej klikając tutaj.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Co z siedzeniem w autokarze/samolocie?

Odpowiedź Alex

Wszystkie siedzenia w autokarze i samolocie są przydzielane losowo. Oznacza to, że wszyscy Podróżnicy z jednej rezerwacji będą siedzieć obok siebie w autokarze, jednakże w losowym miejscu (na przodzie autokaru, w środku lub na końcu). Podróżnicy z jednej rezerwacji nie będą rozdzieleni.

W przypadku samolotu, wszyscy Podróżnicy będą siedzieć losowo, również Ci, którzy są objęci jedną rezerwacją. Możesz wybrać miejsce w autokarze wykupując opcję personalizacyjną Dopłata do najlepszych miejsc w autokarze, dzięki której otrzymasz mapę autokaru i dostępne wolne miejsca, które możesz dowolnie wybrać.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jakie ubezpieczenie posiadam?

Odpowiedź Alex

Każdy Podróżnik objęty jest ubezpieczeniem pssafety I stopnia od UNIQA, które obejmuje KL 10 000 €, NNW 2 000 € i bagaż 200 €. Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy również jest w cenie. Możesz poszerzyć stopień ubezpieczenia w mojeps klikając tutaj i wybierając rezerwację oraz w trzecim etapie rezerwacji.

Wszyscy nasi Płatnicy są zabezpieczeni przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 26 listopada 2016r (Dz.U. z 2016 r. poz. 1334). Cena każdej podróży zawiera wliczoną składkę, która pokrywa koszt ewentualnego powrotu do Polski lub w przypadku przerwania czy niezrealizowania podróży wypłaca zwrot środków, gdy polskie biuro podróży utraci płynność finansową.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Czym jest psfly?

Odpowiedź Alex

To wyszukiwarka lotów, która przeszukuje wszystkie dostępne lotywszystkich przewoźników ze wszystkich dostępnych lotnisk w całej Europie do każdego lotniska pasażerskiego na Ziemi. 

Pomagamy Ci wyszukiwać i rezerwować plany podróży w niskich cenach. Są to połączenia, których nie znajdziesz w innych wyszukiwarkach. Sprawdzamy wszystkie trasy i ich połączenia, by znaleźć najbardziej korzystne oferty i sprawić, by podróżowanie stało się dostępne dla każdego.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak wyszukiwane są loty?

Odpowiedź Alex

Wyszukiwarka łączy się ze wszystkimi dostępnymi przewoźnikami i wybiera dostępne opcje, jednak wyświetli loty w kolejności od najtańszych do najdroższych. Jeśli chcesz wyszukać loty względem innych opcji personalizacyjnych, możesz to zmienić na pasku bocznym wyszukiwarki. 

Poza podróżami w jedną i dwie strony oferujemy także nasze wyjątkowe triki podróżne. Może to być możliwość połączenia kilku lotów w niższej cenie niż połączenie oferowane przez przewoźnika albo zakończenia podróży podczas międzylądowania zamiast w miejscu docelowym, gdy taka podróż jest tańsza niż lot bezpośredni. Dzięki nam zawsze zobaczysz wszystkie dostępne opcje!

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak sprawdzane są ceny?

Odpowiedź Alex

Ceny sprawdzane są bezpośrednio u wszystkich przewoźników wraz z dostępnymi opcjami międzylądowania (łączymy różnych przewoźników według ustalonej przez Ciebie trasy), dzięki czemu uzyskasz zawsze najniższą możliwą cenę lotu.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak zarezerwować lot?

Odpowiedź Alex

psfly to wyszukiwarka, dlatego loty zarezerwujesz na stronie internetowej naszego partnera, gdzie obowiązują inne warunki. Jeśli chcesz zarezerwować wybrany przez siebie lot, kliknij Rezerwuj, a następnie postępuj według kroków podanych w wyszukiwarce. Pamiętaj – po kliknięciu przycisku Rezerwuj rezerwujesz lot na stronie partnera, a nie na pstravel.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak mogę odwołać lot?

Odpowiedź Alex

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat zmiany lotu, kliknij tutaj. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat anulacji lotu, kliknij tutaj.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak dodać recenzję podróży po jej zakończeniu?

Odpowiedź Alex

To niezwykle proste! Dzień po zakończeniu swojej przygody, klikając tutaj pojawi się możliwość wyboru podróży, którą chcesz zrecenzować. Pamiętaj! Od kwietnia 2022 wszystkie recenzje zawierają pełne imię i nazwisko Płatnika.

Recenzja pojawi się automatycznie na stronie podróży, która właśnie została zakończona.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak rozpocząć subskrypcję pstravel+?

Odpowiedź Alex

pstravel+ powraca już wkrótce, a tymczasem możesz dołączyć do klubps klikając tutaj.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Pytanie

Jak dołączyć do klubps?

Odpowiedź Alex

Kliknij tutaj, aby przejść do klubps. Wystarczy Twoje imię, adres mailowy i numer telefonu. Na bieżąco otrzymywać będziesz na skrzynkę mailową wiadomości dostosowane do Twoich doświadczeń podróżniczych oraz wyjątkowe kody rabatowe kilka razy w miesiącu.

Przydatne miejsca na pstravel

Czy ta odpowiedź była pomocna?

Poznaj Alex

Planuj z pomocą Alex – Podróżniczki, która mieszka na pstravel.

Alex pracuje całą dobę, aby pomóc Ci w odnalezieniu odpowiedzi na pytania.

Alex uczy się na bieżąco i pojawia się wszędzie tam, gdzie potrzebujesz pomocy.

Poznaj wirtualnych Podróżników pstravel!

Kim jest Alex?

Alex wraz z przyjaciółmi to wirtualni Podróżnicy, którzy towarzyszą Ci przy planowaniu podróży i rozwiązywaniu problemów.

Alex przetworzyła tysiące pytań od Podróżników oraz odpowiedzi od ekspertów i stworzyła listę najczęściej zadawanych pytań, dzięki czemu szybciej uda Ci się znaleźć rozwiązanie problemu lub uzyskać odpowiedź na trapiące Cię pytanie.



Sprawdź więcej

Alex rozwijana jest na bieżąco, dlatego odpowiedzi mogą się z biegiem czasu zmieniać. Nasze wewnętrzne badania pokazują, że korzystanie z tej funkcji prowadzi do wymiernie lepszego zrozumienia odpowiedzi i szybszego rozwiązania problemów.

Wskazówki od Alex znajdziesz na całym pstravel – w propozycjach podróży, działach i na koncie mojeps.

Pytania i odpowiedzi

Na czacie na żywo napisała do mnie Alex, ale chcę rozmawiać z prawdziwym człowiekiem. Co mam zrobić?

Wybierz opcję Chcę prowadzić rozmowę z prawdziwym człowiekiem, a Twoja rozmowa zostanie przekierowana do eksperta. Rozmowa z AI Alex jest zapisywana, dzięki czemu ekspert ma wgląd w to, co udało się już ustalić dzięki konwersacji ze sztuczną inteligencją.

Jakie dane są pobierane przez pstravel przy używaniu pomocy Alex?

W przypadku, gdy klikniesz jeden z przycisków Czy ta odpowiedź była pomocna? i wybierzesz Tak lub Nie, zapisujemy dane statystyczne, które umożliwiają nam sprawdzenie dokładności pytania i udzielonej odpowiedzi oraz uzupełnienie brakujących elementów. Dane te są całkowicie anonimowe i nie są przypisane do Twojego profilu użytkownika.

Czy mogę skontaktować się z ekspertem tradycyjnie?

Oczywiście! Odwiedź Pomoc klikając tutaj, a automatycznie przejdziesz do wskazówek kontaktu z ekspertem. Możesz do nas zadzwonić, rozpocząć konwersację mailową lub skorzystać z czatu na żywo.

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na frapujące mnie pytanie.

Odwiedź Pomoc klikając tutaj, a automatycznie przejdziesz do wskazówek kontaktu z ekspertem. Możesz do nas zadzwonić, rozpocząć konwersację mailową lub skorzystać z czatu na żywo. Przy kontakcie z ekspertem dokładnie opisz swoje zapytanie, aby pomóc nam w szybszym rozwiązaniu problemu lub udzieleniu odpowiedzi na pytanie.

Jakie pytania i odpowiedzi są przetwarzane przez Alex?

Wszystkie zadane na czacie na żywo oraz wybrane przy konwersacjach z Płatnikami. Pytania i odpowiedzi, które przetwarza Alex są całkowicie anonimowe.

Pomóż w doskonaleniu Alex.

Czy udało mi się odpowiedzieć na pytanie?

Tak! Dzięki za pomoc!

Super! Dziękuję za odpowiedź, Twoja odpowiedź pomoże w rozwoju bazy pytań i odpowiedzi. Szukasz więcej odpowiedzi na trapiące Cię pytania?

Niestety nie, co dalej?

Przykro mi! Wybierz inne pytanie i odpowiedzi, aby uzyskać pomoc lub skontaktuj się z ekspertem.