Prosimy o prawidłowe wpisanie swojego kodu bezpieczeństwa: zwróć uwagę na trzy ostatnie cyfry. Tylko po uzyskaniu prawidłowego kodu bezpieczeństwa możemy udzielić Ci pomocy.
Aby rozpocząć konwersację, wystarczy wpisać kod bezpieczeństwa (numer Umowy udziału w podróży), temat oraz treść. Odpowiedź uzyskasz w ciągu 24h na skrzynkę mailową Płatnika. Prosimy nie podawać w wiadomości: numeru PESEL i danych dokumentów tożsamości. Prosimy o dokładne opisanie swojego problemu lub pytania.
Ważne! Prosimy o wpisanie prawidłowego kodu bezpieczeństwa.
Przed połączeniem przygotuj Umowę udziału w podróży. Znajduje się tam kod bezpieczeństwa mojeps, który pozwoli nam potwierdzić Twoją tożsamość. Prosimy nie przekazywać: numeru PESEL i danych dokumentów tożsamości. Jeśli infolinia jest niedostępna, prosimy spróbować połączyć się ponownie kilka minut później. Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.
od 10 do 17, od poniedziałku do piątku
Płatniku, pamiętaj! To nie jest numer telefonu do Pilota pstravel lub rezydenta. Numer kontaktowy do prowadzącego Twoją podróż uzyskasz 2 dni przed jej rozpoczęciem.
Możesz edytować swoje dane członkowskie kiedy tylko zechcesz. Dotyczy to adresu mailowego, częstotliwości otrzymywanych wiadomości mailowych lub odejścia z klubu. Aby edytować dane, należy postępować według wskazówek wyświetlonych w nowej karcie.