Kontakt dla Płatnika

Porozmawiaj z ekspertem.

Jak chcesz nawiązać kontakt?

Hej, zwróć na to uwagę!

Prosimy o prawidłowe wpisanie swojego kodu bezpieczeństwa: zwróć uwagę na trzy ostatnie cyfry. Tylko po uzyskaniu prawidłowego kodu bezpieczeństwa możemy udzielić Ci pomocy.

Konwersacja
Połączenie
klubps

Rozpocznij nową konwersacją z ekspertem!

Aby rozpocząć konwersację, wystarczy wpisać kod bezpieczeństwa (numer Umowy udziału w podróży), temat oraz treść. Odpowiedź uzyskasz w ciągu 24h na skrzynkę mailową Płatnika. Prosimy nie podawać w wiadomości: numeru PESEL i danych dokumentów tożsamości. Prosimy o dokładne opisanie swojego problemu lub pytania.

Ważne! Prosimy o wpisanie prawidłowego kodu bezpieczeństwa.

    Czas na rozmowę!

    Przed połączeniem przygotuj Umowę udziału w podróży. Znajduje się tam kod bezpieczeństwa mojeps, który pozwoli nam potwierdzić Twoją tożsamość. Prosimy nie przekazywać: numeru PESEL i danych dokumentów tożsamości. Jeśli infolinia jest niedostępna, prosimy spróbować połączyć się ponownie kilka minut później. Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

    +48 884 280 864

    od 10 do 17, od poniedziałku do piątku

    Płatniku, pamiętaj! To nie jest numer telefonu do Pilota pstravel lub rezydenta. Numer kontaktowy do prowadzącego Twoją podróż uzyskasz 2 dni przed jej rozpoczęciem.

    Zarządzaj swoim członkostwem!

    Możesz edytować swoje dane członkowskie kiedy tylko zechcesz. Dotyczy to adresu mailowego, częstotliwości otrzymywanych wiadomości mailowych lub odejścia z klubu. Aby edytować dane, należy postępować według wskazówek wyświetlonych w nowej karcie. 

    Przejdź do klubps

    Pytania i odpowiedzi.

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące kontaktu z ekspertem.

    Dlaczego ekspert nie odpowiedział mi na wiadomość?

    W przypadku, gdy rozpocząłeś nową konwersację, a ekspert nie odpowiada na Twoją wiadomość w ciągu 5 dni roboczych, może to oznaczać, że:

    1. Kod bezpieczeństwa (numer Umowy) został wpisany nieprawidłowo i nie możemy określić Twojej tożsamości.
    2. W wiadomości znajdują się dane, które są automatycznie odrzucone przez nasz system, takie jak: numer PESEL, dane dokumentu tożsamości lub dane karty kredytowej/debetowej.
    3. Treść wiadomości jest nieodpowiednia.
    4. Treść wiadomości jest dla eksperta niezrozumiała i nie potrafi udzielić Ci odpowiedzi.

    W przypadku znalezienia źródła problemu, prosimy o ponowny kontakt z ekspertem.

    Dlaczego nikt nie odbiera telefonu?

    Nasza infolinia działa na zasadzie wolnych miejsc dla rozmówców. Dzięki tej zasadzie, oczekujący na połączenie nie czekają w kolejce. Jeśli słyszalny jest sygnał, ale ekspert nie odbiera telefonu, spróbuj ponownie kilka minut później. Pamiętaj również o godzinach pracy infolinii: od 10 do 17, od poniedziałku do piątku (czasu środkowoeuropejskiego standardowego). 

    Dlaczego ekspert nie potrafi udzielić mi odpowiedzi?

    Nasi eksperci wymagają od Płatnika podania kodu bezpieczeństwa (numeru Umowy). Bez podania kodu bezpieczeństwa, żaden ekspert nie ma wglądu w rezerwację. Oczywiście, bez podania kodu bezpieczeństwa postaramy się odpowiedzieć na zadane pytania, jednakże nie możemy wprowadzić zmian w rezerwacji.

    Dlaczego ekspert nie może potwierdzić płatności?

    Nasi eksperci nie mają wglądu w Twoje niezaksięgowane płatności. W momencie, gdy otrzymasz wiadomość mailową (lub potwierdzenie w zakładce Moje rezerwacje), może telefonicznie potwierdzić zaksięgowanie wpłaty. Pamiętaj, że na zaksięgowanie wpłaty mamy 5 dni roboczych (polski złoty) lub 7 dni roboczych (euro).

    Jestem w podróży, a na infolinii nie ma Pilota/rezydenta.

    Infolinia NIE JEST kanałem kontaktu z Pilotem pstravel lub rezydentem! 2 dni przed rozpoczęciem podróży w Rozkładzie uzyskasz numer telefonu do Pilota pstravel/rezydenta. Numer ten będzie aktywny w dniu rozpoczęcia podróży, 2 godziny przed wyjazdem/wylotem.

    Dlaczego to tak ważne? Tylko Pilot pstravel lub rezydent może bezpośrednio pomóc Ci w podróży. Nasi eksperci pomogą Ci w wezwaniu pomocy, kontaktu z UNIQA lub odnalezieniem się, gdy zagubiłeś grupę, jednakże Pilot może to zrobić bezpośrednio.

    next minute

    Następny moment, następne wakacje! Do 31 maja.
    Przygotuj się do podróży.

    Poszukujesz rozkładu?

    Śledź swoje marzenia.

    Poszukujesz listy życzeń?