mojeps

Zaloguj się

Twoja rezerwacja nie jest widoczna w Panelu Płatnika? (kliknij)

Stworzyłaś/eś konto mojeps, ale Twoja rezerwacja nie jest widoczna w Panelu Płatnika?

mojeps stworzone zostało dla Płatników, którzy zarezerwowali swoją podróż (po rejestracji) bezpośrednio na stronie internetowej. Rezerwacje wykonane przez agenta pstravel, przedstawiciela lub telefonicznie nie są dostępne na koncie, które zostało założone PO otrzymaniu Umowy udziału w podróży ze względu na prawo związane z ochroną danych osobowych. Jeśli chcesz przenieść swoją rezerwację do mojeps, kliknij tutaj.

Twoja rezerwacja zawsze pod ręką. Wszędzie!

Przenieś swoją rezerwację do mojeps!

Twoja rezerwacja została założona przed 10 stycznia 2022? A może rezerwacja została założona jako gość? W każdym momencie możesz przenieść swoją rezerwację do nowego konta mojeps. To niezwykle proste! Zarządzaj swoją rezerwacją 24/7, gdziekolwiek jesteś, na czymkolwiek zechcesz.

Nowe mojeps to zupełnie nowe doświadczenia planowania, prostszy interfejs i więcej możliwości zarządzania rezerwacją!

Poznaj rozkład!

Zawsze na bieżąco, zawsze przy Tobie! Śledź godzinę rozpoczęcia podróży, przewodnik oraz Oś czasu. Sprawdź więcej informacji na temat rozkładu oraz elektronicznej karty pokładowej.

Wyrusz w niezapomnianą przygodę.

Chcesz zaplanować podróż?

Znajdź więcej informacji.

A może poszukujesz pomocy?