Pomoc i dokumenty

Wspólnie rozwiążemy problem.

Przeglądaj dokumenty.

Jeśli potwierdziłeś rezerwację, Umowę pobierzesz również na koncie.

Znajdziesz tu wszystkie kopie dokumentów.

Dokumenty znajdują się również na skrzynce mailowej.

Warunki Uczestnictwa i Warunki Ubezpieczenia.

Warunki Uczestnictwa.

To obok Umowy udziału w podróży najważniejszy dokument, który zapewnia Ci prawa Płatnika i Podróżnika, stanowi o obowiązkach (Twoich i naszych) oraz zapewnia bezpieczeństwo w trakcie podróży.

Przeglądaj Pobierz

Warunki Ubezpieczenia.

Każdy Podróżnik objęty jest ubezpieczeniem pssafety I stopnia, które obejmuje KL 10 000 €, NNW 2 000 € i bagaż 200 €. Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy również jest w cenie. Możesz poszerzyć stopień ubezpieczenia w personalizacji.

Pobierz

Twoja Umowa udziału w podróży.

Twoje przyszłe wspomnienia na Umowie udziału w podróży.

Umowa udziału w podróży to najważniejszy dokument rezerwacyjny. Jeśli znajduje się na nim błąd, skontaktuj się z nami (również po potwierdzeniu rezerwacji).

Kto może pobrać Umowę udziału podróży na mojeps? Płatnik, który potwierdził rezerwację na koncie i przesłał ją na stronie rezerwacji. Wybierz podróż, następnie w sekcji Umowa udziału w podróży wybierz Wpłata 1 i naciśnij Pobierz.

Wybierz rezerwację

Kopie dokumentów.

Jeśli przypadkowo usunąłeś dokumenty podróży ze swojej skrzynki mailowej, możesz otrzymać kopię Umowy udziału w podróży wraz z pozostałymi załącznikami. W tym wypadku należy się z nami skontaktować i opisać swój problem, a my potwierdzimy Twoją tożsamość.

Przejdź do Kontaktu dla Płatnika

jeśli Twoja rezerwacja nie jest widoczna w Panelu Płatnika

Dla rezerwacji jako gość i założonych stacjonarnie.

Przenieś swoją rezerwację do mojeps.

Posiadasz konto mojeps, ale Twoja rezerwacja nie jest widoczna w Panelu? Zarezerwowałeś podróż jako gość, w punkcie lub u agenta. W każdym momencie możesz przenieść swoje nadchodzące wspomnienia na mojeps! To niezwykle proste.

Sprawdź więcej informacji, rozpocznij proces przenoszenia już teraz (kliknij), to trwa tylko kilka minut. Proces migracji jest całkowicie opcjonalny.

  • Migracja trwa tylko kilka minut
  • Umowa nie będzie widoczna w Panelu
  • Migracja jest całkowicie opcjonalna

Warto to sprawdzić!

Moja rezerwacja nie jest dostępna w Panelu Płatnika.

Aby Twoja podróż mogła pojawić się na koncie musisz zarezerwować podróż po rejestracji, bezpośrednio na stronie. Jeśli Twoja podróż została zarezerwowana u agenta, przedstawiciela lub przez infolinię, nie pojawi się na Twoim koncie automatycznie. Możesz dodać swoją rezerwację manualnie, całkowicie opcjonalnie.

  1. Zarezerwuj podróż na pstravel na te same dane Płatnika oraz Podróżników, w tym samym terminie, z tymi samymi danymi personalizacyjnymi.
  2. W ciągu kilku godzin cena Twojej podróży zostanie zaktualizowana, a rezerwacja uzupełnione o kod bezpieczeństwa mojeps.

mojeps jest opcjonalne, a wszystkie zmiany rezerwacyjne możesz wprowadzać pisząc na adres rezerwacje@pstravel.pl lub przez infolinię.

Nie posiadam dokumentów podróży.

Po pozytywnie zakończonej rezerwacji, w podsumowaniu oraz w wiadomości mailowej otrzymasz czas oczekiwania na Dokumenty podróży. Wysłane przez Ciebie dane osobowe są sprawdzane przez naszych ekspertów przez całą dobę. W przeciągu tego czasu otrzymasz wiadomość mailową zatytułowaną „Dokumenty podróży: nazwa podróży”. W tej wiadomości mailowej znajdziesz wszystkie swoje dokumenty!

Jak potwierdzić swoją rezerwację?

Po zakończonym procesie rezerwacyjnym i otrzymaniu dokumentów na adres mailowy, znajdź swoją podróż w Panelu Płatnika lub Moje rezerwacje, następnie wybierz podróż i naciśnij przycisk Prześlij Umowę udziału w podróży. Proces należy potwierdzić kodem bezpieczeństwa (numer Umowy). Po kilku sekundach (lub godzinach, w zależności od jakości skanu/podpisu elektronicznego) Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, a jej status zmieni się na Potwierdzona.

Dlaczego nie mogę pobrać Umowy udziału w podróży?

Twoja Umowa udziału w podróży dostępna jest do pobrania na koncie tylko wtedy, gdy potwierdziłeś swoją rezerwację. Sprawdź powyżej: Jak potwierdzić swoją rezerwację?

Co oznaczają statusy rezerwacji?

Status Rezerwacja wstępna oznacza, że sprawdzamy Twoje dane osobowe i wkrótce wyślemy na Twój adres mailowy Dokumenty podróży. Status Potwierdzona oznacza, że proces potwierdzenia rezerwacji został prawidłowo zakończony. Status Pierwsza wpłata zasilona oznacza, że prawidłowo zaksięgowaliśmy Twoją pierwszą płatność za podróż. Status Cała płatność oznacza, że możesz już szykować się do podróży! Status Odrzucona oznacza, że Twoje dane osobowe są nieprawidłowe lub anulowałeś swoją rezerwację. Status Podróż zakończona oznacza, że właśnie wróciłeś do domu i możesz zrecenzować swoją przygodę.

Skąd wiem, że moja podróż na pewno się odbędzie?

Jeśli Twoja podróż nie może się odbyć z uwagi na obostrzenia związane z COVID–19 w danej destynacji lub niewystarczającej liczby Podróżników, otrzymasz od nas (do 5 dni od rozpoczęcia podróży) wiadomość mailową o anulacji.

Co stało się z Programem ochrony Podróżników?

Z uwagi na zniesienie obostrzeń wjazdowych w większości kierunków europejskich, Program ochrony Podróżników został zakończony, a rezerwację można anulować według Warunków Uczestnictwa. Spokojnie: nadal możesz zmienić swoją rezerwację na voucher, wystarczy się z nami skontaktować.

Czy jest zastępstwo dla Programu ochrony Podróżników?

Tak. Program ochrony Podróżników został zastąpiony przez Program ochrony Podróżników plus+, który można wybrać przy rezerwacji podróży. Możesz rozbudować swoją rezerwację o PoP plus+ również po otrzymaniu Dokumentów podróży kontaktując się z nami. Program ochrony Podróżników plus+ zawiera ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, nielimitowaną ilość zmian oraz rezygnację jednego Podróżnika.

Gdzie znajdę aktualne obostrzenia COVID?

Tutaj. Pamiętaj, że w 2021 i 2022 podróże z uwagi na obostrzenia są anulowane w specjalnych, bardzo rzadkich przypadkach. Najważniejsze: nie stresuj się! O wszystkich wymaganych dokumentach (w tym np.: testu na obecność COVID–19) poinformujemy Cię z możliwym jak największym wyprzedzeniem.

Wszystkie rezerwacje w jednym miejscu.

Poszukujesz rezerwacji?

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Poszukujesz kontaktu?