Migracja na nowe mojeps

Przenieś swoje konto wraz z rezerwacjami na nowe mojeps!
Twoje konto mojeps zmieniło się nie do poznania!

Świat Twoich rezerwacji.

Dowiedz się więcej na temat przeniesienia rezerwacji ze starego mojeps na nowy system.

Dla kogo jest migracja?

Dla rezerwacji wykonanych jako gość

Dla rezerwacji wykonanych stacjonarnie, w punkcie

Dla rezerwacji dokonanych u agenta lub przedstawiciela

Dla rezerwacji dokonanych przed 15 stycznia

Przenoszenie konta nie jest obowiązkowe

Pamiętaj, że przenoszenie konta na nowe mojeps jest całkowicie opcjonalne. Wszystkie zmiany rezerwacyjne, konwersację z ekspertem i aktualizacje danych możesz wykonać przez adres mailowy poświęcony dla Płatników: rezerwacje@pstravel.pl

Czas na przeniesienie konta!

Nowe mojeps to pełnia możliwości zarządzania rezerwacją, tworzenia listy życzeń, dodawania recenzji podróży, aktualizacji danych i korzystania z pstravelPay. W odróżnieniu od poprzedniego mojeps, do logowania wymagane jest hasło, które nadajesz samodzielnie przy rejestracji.

O co chodzi?

Wraz z pojawieniem się nowego pstravel wprowadzony został zupełnie nowy system rezerwacyjny, który jest w pełni połączony z nowym mojeps. Oznacza to, że konta, które wymagały do logowania tylko kodu bezpieczeństwa z Umowy udziału w podróży już nieaktywne. Spokojnie, w każdym momencie możesz przenieść swoje stare konto na nowe mojeps. Do przeniesienia musisz poświęcić kilka minut.

Co, jeśli nie chcesz przenosić konta?

Wraz z wprowadzeniem nowego mojeps, rezerwacje nie muszą już być przypisane do konta. Oznacza to, że wszystkie zmiany związane ze swoją rezerwacją możesz zrobić przez adres mailowy rezerwacje@pstravel.pl, dotyczy to kontaktowania się z ekspertem, zmian rezerwacyjnych oraz aktualizacji danych. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mieć możliwości: płatności kartą przez pstravelPay lub PayPal, recenzji podróży i tworzenia listy życzeń.

Chcę przenieść konto!

Rezerwację można przenieść tylko samodzielnie!

Z uwagi na prawo związane z ochroną danych osobowych, ekspert nie może przenieść rezerwacji dokonanej jako gość lub w punkcie/u agenta do Twojego konta mojeps. Migrację należy wykonać samodzielnie.

1
Zakładanie konta
Załóż nowe konto Płatnika. Proces rejestracji trwa kilka minut. Pamiętaj, że dane Płatnika muszą być takie same, jak na Umowie udziału w podróży.
2
Nowa rezerwacja
Załóż nową rezerwację, tej samej podróży, tego samego terminu, z tymi samymi danymi Podróżników.

city break

11 podróże

odkrywanie

14 podróże

wypoczynek

5 podróże
3
Oczekiwanie na potwierdzenie
Nowa rezerwacja pojawi się w Panelu Płatnika jako rezerwacja wstępna.
4
Potwierdzenie przez eksperta
W ciągu kilku godzin Twoja rezerwacja zostanie uzupełniona przez eksperta (wraz z kodem bezpieczeństwa i Umową udziału w podróży).
5
Gotowe!
To tyle! Twoje konto zostało prawidłowo przeniesione.

Dlaczego na przeniesionym koncie nie mogę pobrać Umowy udziału w podróży?

Możliwość pobrania Umowy udziału w podróży dostępna jest tylko dla Płatników, którzy zarezerwowali podróż na pstravel od 15 stycznia 2022. Twoja przeniesiona rezerwacja od razu przejdzie do statusu potwierdzonej, a opcja drugiej płatności pojawi się 30 dni przed rozpoczęciem podróży.

Cena w Panelu Płatnika jest inna, niż na Umowie udziału w podróży.

Cena zostanie zaktualizowana na Twoim koncie w ciągu kilku godzin po sprawdzeniu poprawności przeniesienia rezerwacji (łącznie z dodatkowym ubezpieczeniem i personalizacją).

Dlaczego nie widzę wpłat dodatkowych?

W przypadku przeniesienia rezerwacji, na koncie dostępny będzie podgląd całości brutto. Potwierdzenia dodatkowych wpłat zostaną wysłane na adres mailowy Płatnika.

Panel Płatnika

To podsumowanie Twoich danych oraz wszystkich zarezerwowanych podróży. Możesz tu również zrecenzować podróż i pobrać Umowę udziału w podróży.

Aktualizowanie danych

Możesz zaktualizować dane Płatnika kiedy tylko zechcesz. A zdjęcie? Pojawi się w recenzji podróży oraz w komentarzach pod artykułami.

Płać z pstravelPay

Możesz zapłacić za podróż kartą kredytową, debetową lub PayPalem, to niezwykle proste! Znajdziesz tu również indywidualny numer konta.

Personalizuj swoją podróż

Możesz spersonalizować każdy aspekt swojej podróży i zmienić np.: miejsce rozpoczęcia podróży!

Po przeniesieniu rezerwacji sprawdź to

Wyrusz w niezapomnianą przygodę.

Poznaj i zaplanuj nową podróż!

  • city break

    poznaj kolekcję

  • odkrywanie

    poznaj kolekcję

  • wypoczynek

    poznaj kolekcję

  • wyszukaj

    rozpocznij poszukiwania

Zdobywaj kody rabatowe i bądź bliżej nas.

Dołącz do klubps już teraz!

Zawsze na bieżąco!

Poszukujesz najnowszych zniżek?

Znajdź więcej informacji i odkrywaj więcej!

Poszukujesz pomocy i wskazówek?