Dowiedz się więcej na temat przeniesienia rezerwacji na mojeps.
Pamiętaj, że przenoszenie konta na nowe mojeps jest całkowicie opcjonalne. Wszystkie zmiany rezerwacyjne, konwersację z ekspertem i aktualizacje danych możesz wykonać przez adres mailowy poświęcony dla Płatników: rezerwacje@pstravel.pl +
mojeps to pełnia możliwości zarządzania rezerwacją, tworzenia listy życzeń, dodawania recenzji podróży, aktualizacji danych, korzystania z pstravelPay i zbierania Mil w programie Mile+, które można zmieniać na zniżki. Do logowania wymagane jest hasło, które nadajesz samodzielnie przy rejestracji.
Rezerwacje, które są założone jako gość/przez przedstawiciela/u agenta lub w stacjonarnym punkcie pstravel w Twoim mieście nie są powiązane z żadnym z kont mojeps. Możesz migrować rezerwację na nowe konto, ale musisz na to poświęcić kilka minut.
Od stycznia 2022 rezerwacje nie muszą być przypisane do konta. Oznacza to, że wszystkie zmiany związane ze swoją rezerwacją możesz zrobić przez adres mailowy rezerwacje@pstravel.pl, dotyczy to kontaktowania się z ekspertem, zmian rezerwacyjnych oraz aktualizacji danych. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mieć możliwości: płatności kartą przez pstravelPay lub PayPal, recenzji podróży, tworzenia listy życzeń i korzystania z programu Mile+.
Z uwagi na prawo związane z ochroną danych osobowych, ekspert nie może przenieść rezerwacji dokonanej jako gość lub w punkcie/u agenta do Twojego konta mojeps. Migrację należy wykonać samodzielnie.
To podsumowanie Twoich danych oraz wszystkich zarezerwowanych podróży. Możesz tu również zrecenzować podróż i pobrać Umowę udziału w podróży.
Możesz zaktualizować dane Płatnika kiedy tylko zechcesz. A zdjęcie? Pojawi się w recenzji podróży oraz w komentarzach pod artykułami.
Możesz zapłacić za podróż kartą kredytową, debetową lub PayPalem, to niezwykle proste! Znajdziesz tu również indywidualny numer konta.
Możesz spersonalizować każdy aspekt swojej podróży i zmienić np.: miejsce rozpoczęcia podróży!